من و تو چه بی کسی‌ام وقتی تکیه‌مان به باد

با نام او بعد از مدتهای مدیدی به کامپیوتر دسترسی پیدا کردم و مثل ندید بدیدها کلی جاهای مختلف است که میخواهم سر بزنم اما مثل گذشته حال و حوصله ندارم. هفته بسیار جالبی را پشت سر گذاشتم که هیچ وقت تو عمرم لحظه هایش را فراموش نخواهم کرد چیزهایی دیدم که به طرز عجیبی افکارم را بهم ریخت... سر وقت همه چیز را یادداشت خواهم کرد و فعلا تنها در دفتر خاطرات ام در حال یادداشت هستم. یک جورهایی درگیر افکارم هستم و واقعا درگیرشان شدم... خدایا مراقب ام باش.

دل تنگ

با یاد او

سر خود را مزن اینگونه به سنگ
دل دیوانه تنها دل تنگ
منشین در پس این بهت گران
مدران جامه جان را مدران
مکن این خسته در این بغض درنگ
دل دیوانه تنها دل تنگ
پیش این سنگدلان قدر دل و سنگ یکی است
قیل و قال زغن و بانگ شباهنگ یکی است
دیدی آنرا که تو خواندی به جهان یارترین
چه دل‌آزارترین شد چه دل‌آزارترین؟
نه همی سردی و بیگانگی از حد گذراند؟
نه همین در غمت اینگونه نشاند؟
با تو چون دشمن دارد سر جنگ
دل دیوانه تنها دل تنگ
ناله از درد مکن
آتشی را که در آن زیسته‌ای سرد مکن
با غمس باز بمان
سرخ رو باش از این عشق و سرافراز بمان
راه عشق است که همواره شود از خون رنگ
دل دیوانه تنها دل تنگ

                                                              (فریدون مشیری)