با نام او

من عاشق این بازیهای عجیب و غریب زندگی هستم... واقعا این زندگی با ما انسانها چه می‌‌کند و چه زیبا ما را بازی می‌دهد... و این بازیها زیباترین بازیهای عمرمان خواهد بود که می‌توانیم تجربه‌اش کنیم...
من و تو نزدیک به یک سال  کیلومترها از هم دور بودیم طوریکه وقتی دلتنگ هم می‌شدیم نه مرا یارای آمدن به سوی تو بود و نه تو توان آمدن به سمت مرا داشتی و حال در عرض ۱-۲ هفته این فاصله‌‌ها از بین رفت و حال بقدری بهم نزدیک شدیم که هیچ کس را قدرت تصورش نبود و حال من و تو تنها به اندازه ۱۰-۱۵ دقیقه با هم فاصله داریم و با کوچکترین اراده‌ای این قدرت را خواهیم داشت که همدیگر را ملاقات کنیم.
و حال که تا این حد بهم نزدیک هستیم به گمانم دلم برای دلتنگی‌‌هایی که در این یکسال تجربه کردم دلتنگ خواهم شد... آن روزهایی را که ما پشت سر گذاشتیم با تمام سختی‌هایی که بهمراه داشت روزهای بسیار زیبایی بود...
نظرات 1 + ارسال نظر
آرش جمعه 8 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 22:16 http://lonely-tree.blogspot.com

دورود بر شما دوست گرامی
وبلاگ من وبلاگیه با قسمت های مختلف و برای زنده نگاه داشتن تاریخ ایران کهن با مطالبی در مورد زرتشت و غیره
و ممنون میشم اگر به من لینک بدهید و مرا در این راه یاری کنید و من نیز با کمال میل لینک شما را در وبلاگم
قرار میدهم،خوشحال میشم اگه با هم بیشتر در تماس باشیم،ارادتمند شما،آرش
http://lonely-tree.blogspot.com
yahoo id: arash_javadian2000
ایمیل:
arash_moody@yahoo.com
اگر اقدامی کردید من را از طریق ایمیل یا راه دیگری مطلع سازید

خوشحال میشم اگر از وبلاگ من دیدن کنید و شما را در لیست دوستان خودم داشته باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد