امروز هم گذشت.... 

چقدر خیابان ها شلوغ بود همه در تکاپوی خرید... گل فروشی ها شلوغ... چه حس بدی داشتم وقتی رفتم تو مغازه ای تا کادویی که برای خواهرم خریده بودم را بدم کادو کنن... شاید یکی از بدترین لحظات ام بود که فهمیدم چقدر تنها ام... واقعا سهم من از این دنیای بزرگ چیه.... یک دنیا تنهایی تنها چیزی که همیشه باهام... و زندگی کردن نه از برای خودم که تنها برای دیگران... 

 

فردا صبح باید زنگ بزنم برای دکتر دستم وقت بگیرم... خیلی اوضاع ام بیریخت و خیلی نگران ام نمیدانم با این دست و گردن اسقاطی باید چیکار کنم.... دقیقا ناراحتی های فکری ام خودش را رو دست ام داره نشان میده.... و تقریبا نصف کارهای روزمره ام را مختل کرده... ساده ترین کارها را که هرکسی بدون تفکر انجام میده من بسختی انجام میدم و جون میکنم.... 

 

فکر میکنی چند روز دیگه طلوع خورشید را خواهیم دید...

نظرات 4 + ارسال نظر
efs شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 23:21 http://www.efs.pib.ir

سلام دوست خوبم وب خوبی داری برات ارزو میکنم موفق بشی و میدونم که موفق میشی
راستی اگه دوست داشتی به ما هم
ما بهترین نیستیم و اولین هم نیستیم ولی بهترین ها را برای شما گرد آ وری کرده ایم

وجود شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 23:26

قربونت برم...تنهایی اینقدام بد نیست! حداقلش اینه که میتونی کامل کامل خودت باشی و نترسی از اینکه نکنه تنها بمونی!!!...

الناز چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 16:17 http://raha680.blogfa.com/


چقدر سخت می شود این زندگی وقتی هیچ گوشه دنجی ندارد !

مرجان دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 22:39 http://www.man-va-khodaye-golam.blogfa.com

تنهایی شما رو با بند بند وجودم درک میکنم....
امیدوارم خدا به هممون کمک کنه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد